.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





17 nov 2010

Het heeft niets met kaarten te maken.







Hoi allemaal,
Het zijn wel geen kaartjes die ik jullie laat zien maar kadootjes die ik voor mijn jongste dochter had gemaakt.
Die was vorige week jarig.
Nu heb ik pas het boek Tilda's Wonderland en daar stonden die cupcakes in.
Ze had laten merken dat ze die wel leuk vond.
Nu had ik voor haar ook een glazen schaal met stolp gekocht dus was het zo een leuk kadootjes.
Het doosje wat ik bekleed heb als taartje was eigenlijk een namier om kadootjes in te stoppen.
Zodat ze niet gelijk zou zien wat ze kreeg.
O'ja ze houd van rood maar dat was wel duidelijk toch!!!!!


Groetjes/Greetings,


4 opmerkingen:

anita01 zei

Werkelijk smullen, zo gaaf...

Warme groetjes,
Anita

Lia zei

Ik vind het super gemaakt, prachtig, ook de kleur is heel mooi.
Dit is zeker geweldig om te krijgen.

groetjes Lia

Jolara zei

prachtig geworden ! GR JOyce

Gerda zei

Om in te bijten!!! Wat gaaf zeg! Ik ben dol op cupcakes!

Groetjes,
Gerda