.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





8 nov 2010

Double Dutch

Hoi allemaal


Een kaartje volgens een recept.

Wat is dat zal je zeggen.

We hebben nodig 4 papiertjes, 3 brads, 2 bloemen en een knoop.

En daar maak je dan een kaartje mee.

Op het blog van Double Dutch kan je nog meer voorbeelden van die concept vinden.
Dus ga gauw een keertje kijken en doe mee met deze uitdaging

Groetjes/Greetings,



1 opmerking:

Anita zei

Oh wow, wat een geweldig mooi kaartje! Ik heb die challenge ook nog opgeschreven om te maken, maar of ik er zoiets moois uit krijg, dat is nog maar de vraag. haha. Hij is schitterend! Groetjes, Anita