.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





14 nov 2010

Corrosive Challenges


Hoiu Allemaal,
Op deze natte zondag een kaartje om je misschien wat op te vrolijken.
Deze week een sketch bij Corrosive Challenges.
Heb er mijn S U papier en stempels voor gebruikt.
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat hij voor lekkers onder de cloche heeft zitten.
Mmmmmmmmm misschien wel een lekkere taart of cupcakesjes je weet het maar nooit!!!!!
Jullie kunnen natuurlijk weer meedoen met onze challenges en voor meer kaarten met deze sketch moet je even een bezoekje brengen aan Corrosive Challenges.

Groetjes/Greetings,


2 opmerkingen:

Kaatje zei

heel mooi kaartje!

groetjes,
Annika

marion zei

Wat een superleuke digi joh. En erge mooie kleuren hoor, groetjes Marion