.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





12 nov 2010

Christmas Stampin All Year Long


Hoi allemaal,
Hier ben ik weer met een kerst kaartje.
In Style sponsort ons deze week en daar is deze afbeelding van.
De uitdaging van deze week is strepen.
Ingekleurd met copic's.
Breng ook nog even een bezoekje aan CSAYL voor meer kaarten van deze uitdaging.
Helaas is het aan het einde van deze maand afgelopen met CSAYL.
Maria de blogowner heeft besloten om volgend jaar meer met haar andere hobbys aan de gang te gaan.
Zoals naaien breien en haken.
Zal het wel missen want het is lekker makkelijk om iedere week alvast een kerstkaartje te maken zodoende heb je er aan het eind van het jaar alvast een voorraadje


Groetjes/Greetings,


3 opmerkingen:

inlovestamping zei

Great job this week with the challenge! Your card is just too cute! I had fun working with In Style images again!

Connie :-)

Tina zei

love it...really cute

Patty Chalas zei

Great Job Joan... very cute and nice coloring!