.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





5 okt 2010

Karens Doodles NL


Hoi allemaal,
Het is weer de eerste dinsdag van de maand, dus hebben we weer een sketch voor jullie.
Ik heb hem een kwart slag gedraaid dat komt beter uit voor mijn afbeelding.
De stempel is Phone a friend natuurlijk van Karens Doodles.
Ik zou willen dat ik zo kon tekenen zeg.
Voor nog meer kaarten met deze sketch moet je toch echt even gaan kijken bij
Groetjes,


4 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Joan, wat een leuke kaart. Lekker vrolijke kaartjes.

gr.Renata

Renata van Miltenburg zei

Wat een heerlijk kaartje zo lekker in die meidenkleuren!

Liefs, Renata

Bernadet zei

een echt meidenkaartje Joan!!
Lekker frisse kleurtjes heb je gebruikt

Ellen zei

Lekkere frisse kaart Joan, heerlijk in een nat hefstseizoen.
Leuk om met je samen te werken in het DT!

Groetjes Ellen