.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





14 okt 2010

Double Dutch

Hoi allemaal,
Jullie hebben nog een kaartje tegoed van mij voor de uitdaging bij Double Dutch.
Het loopt hier van de week allemaal een beetje anders dan anders.
Maandag ben ik gaan liggen vallen over een doos van de kast voor de koelkast.
We zijn namelijk met een nieuwe keuken bezig.
Mijn man had die plat op de vloer gelegd en ik denk dat ik wel zo'n 20 keer overheen ben gestapt, maar dan net die ene keer hé
Liep ook ergens anders aan te denken en dat moet je niet doen met opstakels in huis.
Maar even over mijn kaartje.
Deze keer was Halloween de opdracht.
De magnolia stempel is ingekleud met copic's
Het groene aan de rechterkant heb ik gemaakt door Color Core papier door de cuttlebug te halen met een Halloween embossing folder en daarna te schuren.
Spookje en vleermuis zijn van de Xenos.
Je kunt natuurlijk weer meedoen met deze uitdaging voor de link en details moet je even een kijkje nemen op het blog van Double Dutch
Groetjes/Greetings,

1 opmerking:

Anoniem zei

Mooie halloweenkaart! Het spookje is zo leuk! :)
Nog veel succes met de nieuwe keuken.

-xxx- Myriam