.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





28 okt 2010

Don't Waste Your Thursday


Hoi allemaal,
Je heb misschien gemerkt dat ik een tijdje afwezig ben geweest met kaartjes maken.
Zoals je in een vorige post kon lezen ben ik gevallen over een doos bij ons in de kamer, liep gewoon ergens anders aan te denken.
Maar door de val heb ik heel veel pijn in mijn borstkas en arm gehad.
Nu begint het een beetje weg te zakken.
Maar genoeg over mij hier dus weer een kaartje.
Hij is voor het DWYT blog.
Angélique heeft deze week de sketch gemaakt.
Het is een mooie manier om je restjes er eens bij te pakken en er wat mee te doen.
Je kan je creatie linken op ons blog DWYT en gelijk even een kijkje nemen bij de andere kaarten van het design team.

Groetjes/Greetings,


Geen opmerkingen: