.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





10 okt 2010

Corrosive challenges


Hoi allemaal,
Hier weer met een kaart voor Corrosive challenges.
Ook hier hebben we een sketch deze week.
Ben bezig om allerlei restje papier weg te werken want je krijg me toch een berg in de loop der jaren.
Ik zie dat de pareltjes op deze foto een hele andere kleur lijken als dat ze in het echt zijn, was al zo blij dat ik de zelfde kleur had als het papier.
O,ja vergeet er nog bij te zeggen dat ik de sketch gedraaid heb ik dat deze tekst stempel al zo lang liggen en eigenlijk weinig mee gedaan dus moest ik hem van me eigen maar eens gebruiken.
Voor nog meer kaarten met deze sketch kan je een bezoekje brengen aan Corrosive Challenges
Groetjes/Greetings,


1 opmerking:

Lia zei

Mooi kaart met een hele mooie tekst.

groetjes Lia