.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





6 okt 2010

Christmas stampin all year long




Hoi allemaal,
Door allerlei dingen vorige week Jubelium van mijn man (40 jaar bij de zaak) en de rest van mijn keuken inpakken.
Ben ik helemaal vergeten om op vrijdag dit gift setje te laten zien.
Op het blog van CSAYL kan je de link vinden hoe je dit soort tasje kunt maken.
Natuurlijk is er ook weer een pijpassend kaartje bij.
Het tasje is niet zo groot maar je kunt er een kado kaart of iets anders klein in doen.
Voor mee voorbeelden van dit giftset kan je een kijkje nemen bij CSAYL


Groetjes/Greetings,



1 opmerking:

Marley zei

Leuk hoor dat tasje met bijpassende kaart! helemaal super xMarley