.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





7 sep 2010

Karens Doodles NL

Hoi allemaal,
Hebben jullie de gave sketch al gezien waar we deze week onze kaartjes mee mochten maken.
Christa heeft hem gemaakt.
Het is zo leuk om te zien hoe iedereen van het DT team zijn eigen draai er aan geeft.
Hier onder mijn uitwerking.
Ik heb gekozen voor Tropical Rosie
Die kan je natuurlijk weer vinden in de shop van Karens Doodles.


Groetjes,


10 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een leuke zomerse kaart. Lekker vrolijke kleurtjes!

gr. Renata

Kaatje zei

prachtig zomers kaartje!

groetjes,
Annika

Linda zei

wauw lekker vrolijk kaartje, gr Linda

Jolanda Cuper zei

Wat een heerlijk zomers kaartje! Dat heb je gewoon nodig met al die regen!
Groetjes Jolanda.

greet zei

Dit vrolijke kaartje hebben we vandaag wel nodig!!
Groetjes Greet

Marley zei

Wat een prachtig, vrolijk en zomers kaartje is dit! Super xx Marley

Renata van Miltenburg zei

Wat een heerlijk vrolijk kaartje, daar wordt je helemaal blij van met dit regenachtige weer buiten...
Schattig zeesterretje!

Liefs, Renata

anja zei

een vroijk warm kaartje
liefs anja

majo zei

Wat een vrolijke kaart !!.
Mooi papier en mooi gekleurt Joan. Groet Majo

Doodle Queen zei

Oh, Joan, I love Rosie in those bright happy colors. Your card is just beautiful. Thank you for all you do for Karen's Doodles, I truly appreciate your wonderful cards. Hugs, Karen :-)