.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





30 sep 2010

Don't Waste Your Thursday


Hoi allemaal,
We beginnen aan het 2e jaar met het blog van DWYT.
Annemiek ook een DT Lid van ons blog heeft voor ons deze sketch gemaakt.
Best wel een moeilijke vind ik.
Alle spullen zijn weer van Stampin'Up.
Doe jullie gezellig mee en laat je link achter op het blog van DWYT.

Groetjes,


3 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Wow wat een leuke sketch! Prachtige kaart! Misschien vind ik nog een gaatje om mee te doen! Groetjes Jolanda.

Anoniem zei

Ik vind dat je toch een leuke kaart gemaakt hebt met de schets.

-xxx- Myriam

Helma zei

Hoi Joan
ik had je pakketje mogen ontvangen hoor en ben er superblij mee ik had in je chat blokje al gereageerd maar denk dat je het niet gezien had hahaha , maar nogmaals SUPER bedankt!!!!
en wat een gave kaart deze hierboven!
groetjes Helma