.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





23 sep 2010

Don't Waste Your Thursday


Hoi allemaal,
Omdat wij nu 1 jaar bestaan, verloten wij de door het team gemaakte kaarten.Dus.... doe mee, en wij laten je volgende week weten wie er 'random' getrokken is... diegene kan dan onder de brievenbus gaan liggen.
Je laat dan een link achter bij DWYT en misschien ben jij dan de gelukkige.
Voor deze week heb ik de sketch gemaakt en dit kaartje ermee gemaakt.
Het papier is van Stampin' Up en het rode heb ik gemaakt met color core cardstock.
Dat heb ik door de cuttlebug gehaald met een embossing folder en daarna geschuurd.
De roos heb ik gestempeld met versamark inkt en met rood geembosed en ingekleud met copic's.
De groene rand is met een randpons gedaan ook van Stampin"Up
Groetjes,


Geen opmerkingen: