.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





9 sep 2010

Don't Waste Your Thursday


Hoi allemaal.
Jullie kunnen allemaal weer je restjes opzoeken om gezellig mee te doen met onze uitdaging.
Want daar is het om te doen bij DWYT.
Ik ben weer in mijn restje papier gedoken van Stampin'Up ook de stempel is van S U.
Het is weer leuk om te zien wat de andere design leden hebben gemaakt van de sketch van Angelique.
Doen jullie allemaal gezellig mee...........dan kan je kaart linken op het blog van DWYT
Groetjes,



1 opmerking:

anita01 zei

Helemaal leuk je DWY-time kaartje...

Warme groetjes,
Anita