.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





2 sep 2010

Don't Waste Your Thursday

Hoi allemaal,
Weet natuurlijk niet hoe het bij jullie is maar hier schijnt een mager zonnetje.
Hopelijk blijft het nu voorlopig droog.
Ik heb voor jullie weer een kaartje voor de DWYT uitdaging.
De sketch is gemaakt door Christa.
En dit heb ik ervan gemaakt.
Heb een heleboel restjes Stampin'Up papier dus die ervoor gebruikt.
Het stempeltje is van stampendous wat mijn dochters mee hebben gebracht uit New York.
Neem ook een kijkje op het blog van DWYT en doe gezellig met ons mee.

Groetjes,


1 opmerking:

Bernadet zei

wat een aparte kaart Joan!!
Leuk allemaal die cirkels zo