.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





20 sep 2010

Corrosive challenges

Hoi allemaal.
Heb het een beetje erg druk gehad dit weekend en daarom mijn kaartje voor Corrosive challenges nu pas.
Het is er helemaal bij ingeschoten om hem op tijd te posten.
De opdracht voor deze week was om dingen te gebruken die je al heel lang of nog nooit had gebruikt.
Dus mijn rand nestabillitie is daar een van en ook de bloemen die van sizzix.
En het stempeltje met de tekst al helemaal kan niet eens meer herinneren wanneer ik die voor het laatst heb gebruikt.
Zo zie je maar weer wat zo'n uitdaging teweeg brengt.
Op het blog van Corrosive Challenges staan nog meer voorbeelden dus neem even een kijkje.
Groetjes,

Geen opmerkingen: