.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





10 sep 2010

Christmas Stampin All Year Long


Hoi allemaal,
Deze week is CSAYL weer gesponserd door In Style Stamps
ook is er aan ons gevraagd om eyelets of brads te gebruiken.
Nou eyelets heb ik nog genoeg die die maar weer eens op gezocht.
Denk dat ik er wel genoeg gebruikt heb zo, wat denken jullie?
Nemen jullie ook nog even een kijkje op ons blog naar de kaarten van onze DT leden.
Ook kan je zelf meedoen en gastdesigner worden.
Groetjes,


2 opmerkingen:

Tina zei

love it...fun images this week.

xo
tina

Anoniem zei

Prachtige kerstkaart!

-xxx- Myriam