.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





26 aug 2010

Don't waste your Thursdays


Hoi allemaal,
Wil jullie graag allemaal even laten weten dat ik van nu af aan iedere donderdag met een kaartje bent te zien op het blog van DWYT.
We werken daar iedere keer met een sketch om zo van je restjes af te komen die ik denk we allemaal wel zullen hebben.
Komen ze gelijk ook eens aan de beurt in plaats van opgeborgen te zijn.
Deze sketch is gemaakt door Jose ook een van de nieuwe leden.
Wie er nog meer mee doen?
Ik zou zeggen ga even een kijkje nemen op het blog van DWYT
Natuurlijk kan je zelf ook meedoen.
Groetjes,


Geen opmerkingen: