.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





22 aug 2010

Corrosive Challenges

Hoi allemaal,
Iemand zin een een kopje koffie of thee?
Het gaat vandaag om Drinks bij Corrosive Challenges.
Dus mijn stempeltje maar eens na gekeken en ik vond deze Latte Bella van Stamping Bella.
Gelijk maar even mijn nieuwe papier gebruikt wat ik bij mijn blog vriendin in Engeland heb gekocht gebruikt.
Het is van Basic Grey- sugared.
Ingekleurd met copic weer.
Veel meer heb ik er niet over te vertellen ben nog een beetje duf van gisteren we zijn gisteren avond naar de eerste musical voorstelling geweest van We will rock you.
Het was grandioos!!!!!!.
Als je ooit de kans en het geld er na tuurlijk voor heb en je bent een Queen fan dan moet je zeker gaan.
We zijn in Londen ook al 3 keer geweest maar hij verveelt nog lang niet hij was echt super.
Vooral omdat de tekst en (gelukkig maar een paar liedjes) in het nederlands zijn , krijg je toch iets meer mee van het verhaal wat soms in het engels verloren gaat door het accent van de spelers
Vergeet helemaal te zeggen neem ook even een kijkje bij Corrosive challenges voor de rest van de kaarten van het DT team
Groetjes,

2 opmerkingen:

nicolet zei

Schitterend kaartje Joan!!
Groetjes nicolet

Jolanda Cuper zei

Hallo Joan,
Bedankt voor je leuke reactie op mijn KD kaart! Heb even gesnuffeld op jou blog maar dat is echt prachtig! Met allemaal super kaarten! Ik ga volger worden! Groetjes Jolanda.