.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





27 aug 2010

Christmas Stampin All Year Long

Hoi allemaal,
Je zal wel zeggen he dat is raar geen kerstkaartje vandaan!
Dat komt omdat softpencil onze sponser is vandaag.

Daarom voor een keertje een andere kaartje.
Neem ook eens een kijkje op het blog van Soft pencil voor alle dig stamps die je daar kunt vinden.
Doe je ook mee met de uitdaging bij CSAYL ? dan kan je een leuke prijs winnen van Softpencil namelijk een gift certificate van 10 dollar.
Ga ook nog even een kijkje nemen naar de kaarten van ons DT team bij CSAYL.
Groetjes,

1 opmerking:

inlovestamping zei

Love your card this week! The layout/design is wonderful! I had fun with this weeks image and it looks like you did too!! All the papers are so darn cute together!