.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





12 aug 2010

Christmas Stampin All Year Long

Hoi allemaal,
Ben weer terug van vakantie en heb nog een kaartje en doosjes voor jullie.
Het uploaden lukte niet vorige week in Wales dus daarom nu nog maar even.
Deze uitdaging was nog voor vorige week bij CSAYL.
Het was de week van de gift sets en dat betekent een doosje met bijpassende kaart.
Ik heb er stempels van Stampin'Up voor gebruikt en ook het papier is daar van.De beschrijving van het Keepsake doosje kan je vinden op het blog van CSAYL.
En nu maar weer eens proberen om in mijn knutsel mood te komen.
Want de uitdagingen gaan gewoon door en daar moet dan ee kaartje voor komen



Groetjes,

5 opmerkingen:

Marley zei

Super mooi gemaakt! Hopelijk heb je een leuke vakantie gehad. Groetjes Marley

Bernadet zei

heey Joan, super dat je d'r weer bent. We hadden je al gemist;)
Het doosje en je kaartje zijn weer helemaal geweldig zeg

nicolet zei

Ooh wauw dat ziet er superleuk uit Joan!!
Groetjes Nicolet

Michelle zei

Adorable gift set! Glad your back from vacation and hope it was a good one :)

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.