.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





25 jul 2010

Jazzlins Designs

Hoi allemaal,
Afgelopen vrijdag zijn we aan onze vakantie begonnen naar Engeland en Wales.
Op de weg daarnaar toe hebben we een omweg gemaakt om een bezoekje te brengen aan een blog vriendin die sinds kort een klein hobby winkeltje heeft.
Ze heeft daar één van de blokhuts die daar staan bij een tuin centrum in Braintree (Essex)
Het was niet groot maar je kom er genoeg geld kwijt haha.

Het was heel erg leuk om haar in het echt te zien.
Ze zou wat langer open blijven maar dat hoefde bij nader inzien niet omdat we er een halfuur eerder waren.

Zoals je kunt zien was er genoeg om uit te kiezen.
Heb er hele leuk bloemen gevonden en kant en natuurlijk ook nog wat papier, want dat hebben we nooit genoeg.

Als ik nog meer hobby winkeltje tegen kom en dat weet ik wel zeker, want vanmiddag gaan we naar Llandudno en daar heb je er 2.
Alleen denk ik dat er eentje niet open is vandaag want die zit een beetje in een achteraf straatje.
Hoe ik dit allemaal weet, we waren hier vorig jaar ook maar moesten toen naar huis omdat mijn schoonmoeder heel erg slecht lag en overleden is toen we naar huis reden.

Groetjes,

Geen opmerkingen: