.

Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen op mijn blog.



Waar ik mijn zelfgemaakte kaarten en freubels laat zien.



Zou het helemaal geweldig vinden als je ook een berichtje zou willen achterlaten.



Neem ook eens een kijkje op mijn andere blog.

Mijn kleine hoekjes





11 jul 2010

Corrosive Challenges


Hoi allemaal,
Op deze warme zondag een kaartje naar aanleiding van een sketch.
Het is een vrij eenvoudige dus niet te moeilijk om allemaal mee te doen.
Je kunt er weer leuke prijzen mee winnen.
Het papier wat ik gebruikt heb is van Doodlebug.
En heb ik vorig jaar al eens gekocht in Engeland op vakantie.
De afbeeldig is een Magnolia.
En in gekleurd met copics.
Voor alle details en prijzen en natuurlijk de kaarten van de andere design leden kan je even kijken op Corrosive Challenges

Groetjes,

Geen opmerkingen: